My Immortal آهنگ مورد علاقم..
evry thing
درباره وبلاگ


آدما از جنس برگند . گاهي سبزند ، گاهي پائيزن و زردند . زمستون ديده نميشن . تابستون سايبون سبزند. آدم ا خيلي قشنگن . حيف كه هر لحظه يه رنگند

پيوندها
ღღدختر دوست داشتنیღღ
sababella
کولی عاشق
lo0o0o0o0ve for ever
گروه t.A.T.u.
no pains , no gains
طرفداران مایلی سایرس
دوستت دارم
TOPTARINHA
evry thing
من یک دخترم
طرفداران اشلی بیان تو!!!!
Alone violet
۩۞۩ ما دوتا قندون ۩۞۩
افسون سکوت
*** چرند و پرند ***
عکس و مطالب عاشقانه.
خوش گذروونی
گروه دوچرخه سواری مرند 1
گروه دوچرخه سواری مرند
اخبار متنوع
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان evry thing و آدرس hearse.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 1084
بازدید کل : 112344
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

نويسندگان
arvin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, :: 3:2 :: نويسنده : arvin

 
these wounds won't seem to heal 
به نظر مي رسد که اين زخم ها التيام نخواهند يافت 

this pain is just too real 
اين درد بيش از حد واقعي است 

there's just too much that time cannot erase 
و آن قدر زياد است كه زمان نمي تواند آن را محو كند 

when you cried i'd wipe away all of your tears 
وقتي كه گريه مي كردي ، تمام اشكهايت را پاك مي كردم 

when you'd scream i'd fight away all of your fears 
وقتي كه فرياد ميزدي من با تمام ترسهايت مبارزه مي کردم (و آنها را از تو دور مي کردم) 

and i've held your hand through all of these years 
و من در تمامي اين سالها ، دست تورا در دست داشتم 

but you still have all of me 
اما تو هنوز، تمام وجودم را در اختيار داري 

you used to captivate me by your resonating light 
تو هميشه با نور جادويي و طنين اندازت ، مرا شيفته خود مي ساختي 

but now i'm bound by the life you left behind 
اما اکنون در زندگي اي كه تو برايم به جا گذاشتي گير افتاده ام 

your face it haunts my once pleasant dreams 
تنها روياي دلپذير من چهره ي توست که همواره در مقابل من است 

your voice it chased away all the sanity in me 
اين صداي تو بود كه مرا مدهوش ساخت {تمام عقل و هوش را از من دور كرد} 

these wounds won't seem to heal 
به نظر مي رسد که اين زخم ها التيام نخواهند يافت 

this pain is just too real 
اين درد بيش از حد واقعي است 

there's just too much that time cannot erase 
و آن قدر زياد است كه زمان نمي تواند آن را محو كند 

when you cried i'd wipe away all of your tears 
وقتي كه گريه مي كردي ، تمام اشكهايت را پاك مي كردم 

when you'd scream i'd fight away all of your fears 
وقتي كه فرياد ميزدي من با تمام ترسهايت مبارزه مي کردم (و آنها را از تو دور مي کردم) 

and i've held your hand through all of these years 
و من در تمامي اين سالها ، دست تورا در دست داشتم 

but you still have all of me 
اما تو هنوز، تمام وجودم را در اختيار داري 

i've tried so hard to tell myself that you're gone 
به سختي تلاش کردم تا به خود بگويم {بقبولانم} که تو رفته اي 

and though you're still with me 
اگر چه تو هنوز با مني 

i've been alone all along 
من در تمام اين مدت تنها بود ه ام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: